Ne-am mutat pe noul site! (Acolo vom incarca sa refacem toate proiectele noatre.)

https://www.aoi-fansub.eu
NBI-Subs va avea un nou site!
Va mulțumim pentru răspunsuri și pentru ajutor. Aici puteți vedea rezultatele chestionarului! CLICK!

Oh! My Goddess 01

|
Traducere: MrGaby

Verificare: Voikus

Encode:MrGaby




2 Comentar:

  1. Ca sa se stie de pe acum..o sa ma uit la fiecare serie pe care o postati voi pe server chiar daca am mai vazuto sau nu pt ca sper ca veti face o treaba buna..caut de multa vreme un site bun care sa fie serios in legatura cu ce face sper sa fiti voi...evident daca o sa vad ceva ce nu imi convine va voi zice la fel si daca e ceva ce imi place.
    Aceasta serie mi se pare destul de interesanta daca e sa ma iau dupa primul episod ... o sa dau cate un comm in fiecare zi sa imi zic parerea,daca e o serie terminata dau doar la primu si la ultimul episod...
    Va urez spor la treaba si mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Next Prev
▲Top▲