Ne-am mutat pe noul site! (Acolo vom incarca sa refacem toate proiectele noatre.)

https://www.aoi-fansub.eu
NBI-Subs va avea un nou site!
Va mulțumim pentru răspunsuri și pentru ajutor. Aici puteți vedea rezultatele chestionarului! CLICK!

Despre noul site!

|


Nu ați mai auzit nimic de noul site, dar asta a fost deoarece am fost ocupat ba cu lucrul la el, ba am fost plecat prin „vacanță”. Lucrul nasol e că vacanța se termină imediat :(

Eu aș vrea să dau drumul la site într-o săptămână, maxim două și m-am gândit să vă rog să vă dați cu părerea. 
Câteva lucruri să vă zic. 
Dacă vă faceți cont pe site (ca să vedeți cum puteți băga commenturi, știu și eu) să nu vă supărați dacă va dispărea contul la lansare, va trebui să-l faceți iar. 
Serverul unde e site-ul mai pică câteodată, îl voi schimba până la lansare.
Momentan merge pe site partea cu episodul (video), lista de anime (din bara de sus) cu descrierea, staff-ul (tot din bara de sus) și comentariile(doar cu cont). Merg și butoanele de episodul următor/anterior care le-ați cerut de când e lumea și pământul :D

Tot ce e pus pe site acum e așa alandala doar ca să văd dacă merge, episoadele din watashi ga motenai merg, la fel și cele din Kimi no Iru Machi, adică cred că sunt cum ar trebui să fie ele postate, tot ce faceți e pe riscul vostru, sunt commenturi aiurea scrise, etc etc. Când programezi... mai și delirezi :))

După ce aruncați o privire, lăsați aici o părere. Cum arată, ce vreți schimbat, scrieți și voi ceva. :))

La lista de anime, apar animeuri în engleză cu descrierea. Acelea sunt luate automat de pe myanimelist deoarece vom avea toate animeurile în baza de date. Descrierile vor rămâne în engleză sau cum or fi, dar e important pentru lista de anime. E posibil să pot face să importați lista de anime direct de pe MAL. Mă rog... detalii, detalii...

Apropo, browser-ul recomandat este Google Chrome.

Acesta e link-ul și Dumnezo' cu mila: http://nbi-subs.rien.ro

Repet cu roșu: lăsați o părere, contează :)

0 Comentar:

Trimiteți un comentariu

Next Prev
▲Top▲